Jumaat, 23 Julai 2010

Confirm RM1200 SEBULAN Income Pasif / RM36000 SEBULAN Bagi Yang Aktif,BUKAN MLM,PELABURAN,SKIM CEPAT KAYA

Anda ingin mendapatkan Income Passive setiap bulan dengan MUDAH tanpa perlu risau jika Anda tidak mampu mendapatkan sebarang tajaan, dan Ingin menjana Income Passive setiap bulan yang Lumayan jika Anda seorang yang benar-benar fokus dan tidak pernah berputus asa untuk memperjuangkan Impian untuk bebas daripada sebarang kongkongan kewangan! Semua orang mampu mencipta Income Passive setiap bulan dengan Redtaggy, cuma yang membezakan ialah banyak atau kurang sahaja. Pulangan Modal adalah semestinya dalam program ini!

Work Smart, Don't Work Hard!

Syarikat : Syarikat MClick Dot Net
Usia syarikat : 5 Tahun
Pelancaran RedTaggy : Mac 2010
Modal : RM100
Produk : Digital
Bayaran : Direct bank in ke akaun bank anda
Lesen : (BR: 001905443-U) Sila cek di Website Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)


Mengapa saya sertai RedTaggy?

1. Tidak perlu cari orang
2. Hanya tunggu SMS dari RedTaggy
3. Direct bank in dari RedTaggy
4. Dapat komisyen yang lumayan
5. Mendapat produk berguna
6. Bukan pelaburan / MLM
7. Tiada level / head-hunting
8. Bukan money game


TENTANG REDTAGGY

Redtaggy adalah sebuah website yang boleh dimanafaatkan oleh ramai orang. Kami menguruskan jualan produk-produk digital yang boleh didapati secara online dan kami telah mengumpulkan dalam bentuk parcel supaya ahli-ahli dapat membeli dan menggunakan produk-produk digital tersebut untuk faedah tersendiri.

Ramai yang telah meminta nasihat dari pihak kami tentang bagaimana ingin menyelesaikan masalah kewangan. Kebanyakan dari masalah yang dialami adalah hutang kad kredit yang semakin hari semakin meningkat akibat dari faedah terkumpul yang di caj oleh pihak bank.

Nasihat yang terbaik yang kami boleh berikan adalah untuk merujukkan hutang kredit kad ke AKPK bagi penstrukturan pembayaran. Walau bagaimanapun, anda masih lagi perlu untuk membuat pembayaran minima dari sumber pendapatan anda yang mungkin tidak mencukupi selama ini.

Redtaggy bukanlah syarikat jualan langsung (Sila baca:Direct Selling Act - KPDN) dan juga bukan syarikat pelaburan (Sila baca Investment Act - BNM).

Redtaggy adalah sebuah website yang menjual produk-produk digital yang telah kami pakejkan kepada parcel-parcel tertentu yang dijual dengan harga RM100.00 setiap parcel dimana ianya adalah sah secara undang-undang di bawah akta Malaysia Electronic Comerce Act 2006 . Setiap pembelian yang dibuat mestilah secara online dan tidak ada kutipan deposit, perlantikan jurujual secara jualan terus, tidak ada sistem piramid atau sistem yang mirip kepada jualan langsung.

Redtaggy juga bukan website yang menganjurkan sistem permainan kutu. Atau skim cepat kaya.

Setiap pembelian dari redtaggy hanyalah melalui transaksi Maybank2u (MBB2u) yang mempunyai pengesahan dari MBB2U. Tiada transaksi lain, atau wakil jualan yang dilantik. Pembeli harus melayari website redtaggy dan mengisi sendiri borang pembelian dengan secara langsung menerima terma dan syarat yang telah diberikan.

Redtaggy adalah website komersil seperti juga ebay, lelong.com, mesti.my dan lain-lain website yang menawarkan aktiiti jualan dan belian secara online online.

Setiap pembeli yang membuat pembelian haruslah membaca dan memahami sendiri terma dan syarat-syarat yang diberikan oleh redtaggy. Pihak redtaggy tidak akan bertanggung-jawab terhadap segala 'claim' yang disampaikan oleh pihak ketiga kepada pembeli.

Redtaggy adalah laman web komersil yang akan memberikan pulangan kembali kepada ahli-ahli yang membuat pembelian produk-produk digital sebagai ihsan kepada usaha memperkenalkan laman web ini kepada orang ramai dan seterusnya pembelian dibuat secara online.

TERMA DAN SYARAT-SYARAT

1. Orang ramai yang berumur 18 tahun ke atas layak untuk membuat pembelian secara online atau apa-apa parcel produk digital yang telah ditawarkan dilaman web redtaggy sahaja. Pihak kami tidak akan bertanggung jawab sekiranya terdapat 'claim' lain yang melibatkan produk-produk yang bukan disiarkan dalam laman web ini.

2. Ahli-ahli hanya dibenarkan membuat pembelian sebanyak 1 parcel sahaja dalam satu hari. Pihak redtaggy berhak menolak tawaran pembelian dengan membuat pulangan wang pembelian yang telah dibayar oleh pembeli.

3. Segala urusan pembelian MESTI melalui transaksi MayBank2u. Pihak redtaggy tidak akan bertanggung jawab sekiranya pembeli menggunakan kaedah-kaedah lain untuk membuat pembelian setakat ini.

4. Pembeli akan menerima keahlian secara automatik bagi setiap pembelian baru. Anda cuma perlu login ke akaun ahli untuk membuat pembelian ulangan. Pendaftaran baru untuk ahli yang telah mendapat nombor keahlian tidak lagi perlu.

5. Ahli-ahli bolehlah mengakses ke penyata akaun bersama redtaggy dengan membuat login.

6. Keahlian redtaggy adalah secara automatik, tanpa apa-apa pembayaran atau yuran keahlian. Walau bagaimanapun pihak pembeli yang tidak mahu menjadi ahli bolehlah menolak keahlian dengan menghantar email melalui admin@redtaggy.com dengan tajuk "penolakan keahlian redtaggy".

7. Setiap pembelian produk-produk digital redtaggy akan menerima pulangan RM140.00 (TMR) dari setiap unit parcel yang dibeli selepas sepuluh hari dari tarikh pengesahan pembelian atau pencapaian kuota pembelian oleh ahli (yang mana terdahulu). Pemulangan ini adalah dari hasil 'kos pengiklanan dan promosi' melalui media yang telah dijimatkan oleh redtaggy kerana ahli-ahli sendiri yang telah membantu pihak kami mempromosikan laman web ini.

8. Redtaggy juga akan memberikan komisyen jualan sebanyak RM18.00 bagi setiap pembelian untuk ahli-ahli yang mana nombor ahli nya telah digunakan oleh pembeli bagi membuat pembelian.(pengenal/penaja).

9. Redtaggy akan membuat pemulangan ini menerusi transaksi bank. Setiap transaksi ke MBB2U adalah percuma dan setiap transaksi ke bank-bank lain akan dicaj oleh pihak bank sebanyak RM2.00 bagi setiap transaksi yang dibuat.

10. Ahli-ahli perlulah mematuhi prosedur yang telah ditetapkan oleh redtaggy bagi melancarkan perjalanan operasi syarikat kami. Pihak redtaggy tidak akan bertanggung jawab sekiranya terdapa masalah yang timbul akibat dari ahli-ahli atau pembeli yang tidak mematuhi prosedur kami.

11. Pihak redtaggy berhak untuk menambah atau mengurangkan atau mengubah terma dan syarat pada bila-bila masa tanpa memberi notis kepada ahli-ahl terlebih dahulu. Ahli-ahli digalakkan untuk membuat login ke penyata akaun masing-masing untuk mengetahui perkembangan terkini dari redtaggy.

.BAGAIMANA REDTAGGY BERFUNGSI.

Setiap pembelian berharga RM100 bagi satu parcel, pihak redtaggy akan membuat pulangan dari kos pemasaran dan promosi yang telah dijimatkan sebanyak RM140.00. Ini akan dilakukan selepas SEPULUH HARI pembelian atau mengikut kuota jualan (yang mana terdahulu).

Pembeli hanya perlu mengikut langkah-langkah berikut:

1. Mengisi borang pembelian dan membuat 'submit' - Anda akan mendapat satu 'order
no'.
2. Buat transaksi melalui Maybank2u (MBB2U) ke akaun MCLICK DOT NETWORK - MAYBANK
A/C 564191025119.
3. Pihak kami akan membuat update pengesahan pembelian melalui email yang telah
dihantarkan oleh Maybank sahaja. Untuk mengelakkan penipuan dari mereka-mereka
yang tidak bertanggung jawab memalsukan resit pembelian, pihak redtaggy tidak
akan melayan pembelian yang tidak disertakan dengan email yang dihantarkan oleh
MBB2U.
4. Oleh kerana database ahli yang ramai, pihak redtaggy memerlukan 48 jam untuk
membuat update pembelian. Anda bolehlah menggunakan username dan password untuk
membuat akses ke penyata akaun anda.

Payment via MAYBANK ATM Machine Only

Type SMS :
No.OrderFullNameUsernameDateTimeMAYBANK ATM LocationAmount

and send your text message to: Admin RedTaggy.com 012 9069357 and email to: admin@redtaggy.com

Example SMS: 562274900327 Abdul Bin Bakar jutawan2020 17.07.2010 12.30pm Shah Alam
RM100

5. Sekiranya terdapat sebarang masalah, sila email ke admin@redtaggy.com

BAGAIMANA REDTAGGY BOLEH MELANGSAIKAN HUTANG PIUTANG ANDA?

Promosikan dan perkenalkan laman web redtaggy kepada rakan dan taulan.
Bagi setiap pembeli yang menggunakan nombor ahli anda sebagai rujukan pembelian, anda akan layak menerima RM18.00 sebagai komisyen.

Contoh

Ahli-ahli yang telah diperkenalkan pada bulan pertama = 10
TIR yang akan diperolehi pada bulan pertama= RM 180.00
Andaian pembeli membuat pembelian ulangan = 10
Ahli-ahli yang diperkenalkan pada bulan ke dua= 10
TIR yang akan diperolehi pada bulan kedua= RM 360.00

Katakan tajaan Anda membuat pembelian ulangan, dan katakan la 2 kali sebulan,

Income dari tajaan Anda sebulan ialah;

1 tajaan = RM36.00
10 tajaan = RM360.00
100 tajaan = RM3,600.00

Katakan la tajaan Anda membuat pembelian ulangan setiap hari pada hari bekerja, iaitu 20 hari sebulan;

Income dari tajaan Anda Sebulan ialah;

1 tajaan = RM360.00
10 tajaan = RM3,600.00
100 tajaan = RM36,000.00

Wauu, Lumayan kan?

Begitulah seterusnya dan hasil dari pendapatan ini akan dapat membuat pembayaran hutang piutang anda.

SAYA BERMINAT.BAGAIMANA SAYA HENDAK MULAKAN?

Mudah sahaja. Hanya buat pembelian mana-mana parcel yang ditawarkan. Ikuti perosedur pembelian dan anda akan secara Automatik menerima satu nombor rujukan ahli yang anda boleh gunakan semasa memperkenalkan redtaggy kepada rakan-rakan anda.

Apabila mereka menggunakan nombor rujukan keahlian anda semasa membuat pembelian. anda akan menerima komisyen sebanya RM18.00 untuk setiap pembelian.

DIMANA SAYA NAK PEROLEHI PRODUK DIGITAL YANG TELAH SAYA BELI?

Anda boleh mendapatkan produk-produk digital yang anda beli melalui penyata akaun anda. Hanya login ke akaun redtaggy anda.

PERINGATAN:
Sila ingat USERNAME dan PASSWORD atau catatkan dimana-mana bagi memudahkan anda membuat login.

Introducer/Penaja : 2075

#Pendaftaran tanpa nombor ID penaja tidak akan diterima.

PEMILIK LAMAN BLOG:

Team RedTaggy2Cash

Hisham

Tel: 014 835 3331

email: redtaggy2u@gmail.com


Cara Aktif Maybank2u
1. PASTIKAN ANDA MEMPUNYAI AKAUN MAYBANK (JIKA TIADA SILA KE CAWANGAN TERDEKAT UNTUK BUKA AKAUN KERANA SEGALA URUSAN PEMBAYARAN MENGGUNAKAN MAYBANK2U).

2. AKTIFKAN INTERNET BANKING/MAYBANK2U DI MESIN ATM
 Pergi ke Cawangan Maybank/Mesin ATM
 Pilih Maybank2u services
 Masukkan 6 digit No pin (Digunakan utk first time login)
 Ulangi Step diatas (Utk mendaftar handphone anda)/ Masukkan Kad ATM kembali
 Pilih Maybank2u services
 Daftar No Telefon anda (digunakan untuk minta Transaction Access Code (TAC) ke handphone anda for security reason)
3. AKTIFKAN INTERNET BANKING/MAYBANK2U, LOGIN www. maybank2u.com.my
4. KLIK 'first time user'

5. Terms And Conditions AKAN DIPAPARKAN & SILA KLIK Accept

6. SETERUSNYA MASUKKAN
-NO KAD ATM
-NO PIN YG ANDA MASUKKAN SEMASA MENDAFTAR DI MESIN ATM

Tiada ulasan: